Registrar | Login | Busca:
 
 
Sinônimos de tipos de conteúdo | Mais visitados |  

Home » Conteúdo » Portfolio Management: fundamental for...
 
 
PORTFOLIO MANAGEMENT: FUNDAMENTAL FOR NEW PRODUCT SUCCESS
 
 
  • Visitas: 2600
    • Currently 3/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
  • Nota: 3/5 (1391 votos)
Artigo ou capítulo de livro
Portfolio Management: fundamental for new product success
Criado por Maicon Oliveira ( EI-EESC-USP ) em 07 de Maio de 2009 - 14:09.
Palavras-chave: gestão de portfólio
Nó: 10506
Referência completa: COOPER, R. G.; EDGETT, S. J.; KLEINSCHMIDT, E. J. Portfolio Management: fundamental for new product success. In: BELLIVEAU, P.; GRIFFIN, A.; SOMERMEYER, S. The PDMA Toolbook for new product development. New York: John Wiley & Sons, 2002.

Conhecimentos relacionados Integrated framework for project portfolio selection
R&D portfolio management framework for sustained competitive advantage.
Portfolio management for new products.
Portfolio management for new products
Modelo para condução de decisões estratégicas associadas ao gerenciamento da inovação em produtos.
Determining a project's probability of success
Managing project portfolios
Desenvolvimento de um modelo para priorizar projetos de desenvolvimento de produtos.
Integrating technology roadmapping and portfolio management at the front-end of new product development
Practical R&D project prioritization


Ver todos

Comentários

Log in ou crie uma conta de usuário para comentar.

        

 
 
Copyright © 2007 Portal de Conhecimentos